Første sniktitt på heksa!


I går var det ikke mye å skrive. Jeg jobbet med manus... Jeg kommer til å redigere litt mer før jeg endelig poster det her dock, som del av pitch-presentasjonen. I dag hadde vi en leksjon om pitching, noe som behøvdes, og jeg kjenner standarden ble hevet. Iallefall i mitt hode. Jeg vil gjøre noe som stikker seg ut og huskes, men er fryktelig nervøs for å stå og prate foran folk. Kjenner meg som en stereotypisk animasjonsstudent. Sceneskrekk deluxe, men jeg vet at om jeg er forberedt, skal det ikke være noe problem.
Så bar det hjem og fortsette arbeidet.
Jeg begynner å komme noe sted med karakteren min ihvertfall. Jeg vil ha en ganske så fargerik film, så eksperimenterer litt med fargene hennes. Dette er altså heksa mi så langt. Karakterdesign trenger ikke å være klart helt enda, men det hjelper nok å ha en viss ide.


Skrives!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

MANGE endringer

Øya - Storyboard