Introduksjon

I dag er dagen jeg starter å blogge om mitt tredjeårs prosjekt. Det store. Min egen film...

Den 24. august, for en uke siden i dag, var den offisielle startdagen for prosjektet. Introduksjonsmøtet ble holdt, der vi ble opplyst om alle de viktige datoene, og vi elever fikk mange gode tips og visse mørke advarsler. Vær organisert, gjør det du skal, etc.
Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har lært at det er akkurat det man må gjøre for å fullføre ting, men jeg har garantert godt av å lære det igjen.

Jeg skal altså lage en film. En 3-4 minutters animert kortfilm for å være eksakt.
Gjennom dette året kommer jeg til å oppdatere bloggen så ofte som jeg har noen nye tanker om prosjektet, eller noe nytt arbeid jeg vil dokumentere. Målet er et innlegg om dagen. Det er vel heller urealistisk, men har hørt at det er viktig med mål. Et annet mål jeg har er å piffe opp utseende på bloggen min. Den ser ikke fryktelig spennende ut.
I min fantasi sitter jeg og koser meg med en god kopp te, mens jeg tegner en fantastisk header med kreative fargekombinasjoner og fancy skrift. Jeg har ikke gjort det ennå, fordi jeg er elendig på fargeteori og håndskriften min er alt annet enn fancy. Jeg har gått til innkjøp av en bok om farger som jeg leser litt iblant, så forhåpentligvis vil dette bedre seg, og man kan jo alltids bruke en gratis skrifttype fra internett. Te drikker jeg uansett.

Det er pitch om en uke, så det blir jo spennende...


Skrives!







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Øya - Storyboard

MANGE endringer