Produktiv ama



Så hva gjorde jeg den uken som gikk? Jeg flyttet inn i ny leilighet sammen med min fantastiske kjære. Jeg har innredet, tegnet og skrevet litt, og tenkt at siden jeg har fundert over film-ideen min i sommer, har jeg allerede et forsprang. God tid...

I dag, mens jeg rolig holdt på å skrive manus, innså at jeg ikke har en bra avslutning planlagt, og at den historien jeg hadde tenkt å fortelle trenger mer enn 3-4 minutter på seg til å virkelig fungere. Fillern.. Jeg trengte en ny ide, så jeg gikk inn på Pinterest, som man gjør, og scrollet. En tegning av en lur heks dukket opp. Og da slo det meg; en "gresset er grønnere"-historie med en tidsreisende heks! Dette var kanskje en time siden, og jeg har ikke latt ideen sitte enda, men jeg har en god følelse. Det hadde jeg forsåvidt om min tidligere ide også...

Hekser igjen altså. Filmen over lagde jeg som del av fjorårets dukke-animasjonskurs. Overse den elendige lyden er du snill. Jeg gremmes.
Denne nye filmen vil nok ikke bli stop-motion. Jeg tenker heller 2D blandet med 3D. Vi får se.


Skrives!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

MANGE endringer

Øya - Storyboard